Office 365 Business Essentials dla firm

Microsoft Office 365 Business Essentials
  • nowość
Cena: 179,00 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
Cena w innych sklepach: 299,00 zł


ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Producent: Microsoft
Kod produktu: 9F5-00003

Opis

Mobilność i możliwość pracy poza biurem

Teraz masz dostęp do najbardziej aktualnych wersji niezbędnych dokumentów i narzędzi niezależnie gdzie jesteś. Pracę rozpoczętą w biurze możesz spokojnie dokończyć dosłownie z każdego miejsca i urządzenia (np. smartfona, czy prywatnego komputera). Bezpieczny i wygodny dostęp do danych masz zawsze i wszędzie. Twoje biuro jest zawsze tam gdzie Ty.

Oszczędność i wygodna płatność

Dopasuj płatności do potrzeb firmy. Teraz usługa Office 365 dostępna jest w abonamencie – płać tak, jak Ci wygodnie. Dodatkowo jest to inwestycja, którą możesz zaksięgować jako koszt.

Bezpieczeństwo danych i wygoda przechowywania

Postaw na niezawodne i sprawdzone przez wielu rozwiązania od Microsoft. Office 365 zapewnia bezpieczeństwo i dostęp do danych również poza biurem. Dodatkowo otrzymujesz finansową gwarancję bezawaryjnego działania usługi. Kontroluj kto i kiedy ma dostęp do wybranych plików i katalogów w prosty i intuicyjny sposób. W Office 365 możesz na bieżąco przydzielać uprawnienia do ich odczytu i edycji, również poza organizacją.

Łatwa współpraca i porządek w pracy

Dzięki Office 365 możesz w kilka minut rozpocząć pracę na dokumencie udostępniając go wybranym osobom (Ty ustalasz kto ma dostęp do firmowych danych). Dodatkowo możesz edytować go online wraz z innymi w czasie rzeczywistym, bez wysyłania mailem nowych wersji pliku.

Kompatybilność i spójność

Problemy z otwarciem starszych wersji plików? Różnice w formatowaniu? Zapomnij o problemach z otwarciem i wyświetlaniem danych. Office 365 dba o to, by dokumenty wyglądały zawsze tak samo dobrze. Dodatkowo, dzięki profesjonalnym i bezpłatnym szablonom, możesz nadać im nowoczesny wygląd w kilka minut.

Optymalizacja kosztów

Używasz tylko części aplikacji pakietu Office, np. Worda i Excela? Pozostałeś z niewykorzystanymi licencjami po zmianach zespołu? Chcesz dopasować oprogramowanie biurowe do potrzeb poszczególnych osób w firmie? Nie dopłacaj za programy, z których nie korzystasz. Dobierz potrzebne elementy usługi Office 365 dla swoich pracowników i zaoszczędź na zbędnych licencjach. Skorzystaj z nowego, elastycznego sposobu płatności.


Wersja Office 365 Business Essentials zawiera :

Wersja Office 365 Business Essentials
Skład pakietu Teams
OneDrive - 1TB
Mailbox - 50GB
Skype for Business
SharePoint Online
Zastosowanie Dla firm
Do małych firm
Wersja produktu Subskrypcja
Typ licencji Nowa licencja
Kontynuacja
Okres licencji 12 miesięcy
Wersja językowa Wielojęzyczna
Liczba użytkowników 1
Liczba stanowisk nie dotyczy
Platforma Windows
macOS
Wymagania systemowe Windows 10
Windows 8
Windows 7
Mac OS X 10.6 lub nowszy


Dane techniczne

Teams Tak
SharePoint Online Tak
Skype for Business Tak
Skrzynka - 50GB Tak
Microsoft OneDrive Nie
Microsoft Publisher Nie
Microsoft OneNote Nie
Microsoft Outlook Nie
Microsoft PowerPoint Nie
Microsoft Excel Nie
Microsoft Word Nie
Dział Handlowy

Twój opiekun handlowy: Mateusz Michałowski
[email protected]

Nowości
Ubiquiti mPower-Mini
Ubiquiti mPower-Mini
130,08 zł
szt.
Ubiquiti UniFi Switch - US-8-60W
Ubiquiti UniFi Switch - US-8-60W
374,44 zł
szt.
Office 365 Business Premium
Office 365 Business Premium
469,00 zł
szt.
Office 365 Business Essentials dla firm
Office 365 Business Essentials dla firm
179,00 zł
szt.
Office 365 Business dla firm
Office 365 Business dla firm
399,00 zł
szt.
Honeywell Dolphin CT60 CT60-L0N-ASC210E
Honeywell Dolphin CT60 CT60-L0N-ASC210E
4 896,75 zł
szt.
Honeywell Dolphin CT60 CT60-L0N-ASC110E
Honeywell Dolphin CT60 CT60-L0N-ASC110E
4 896,75 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl